zondag 28 november 2010

Zondag = me time

Het weekend zit er weeral op... wat gaat het toch vlug! Binnen 4 weekjes is het weeral Kerst! Zaterdag ben ik met mams een cursus gaan volgen, een hele dag nog wel! Niks creatief deze keer, wel over 'Bachbloesems', was heel interessant! 's Avonds uitgenodigd bij vrienden, en samen lekker gegeten!
Vermits we dan ook maar om 00.30u thuis waren, moésten we vanochtend wel uitslapen! Lekker ontbeten samen, en dan een beetje "me time"! Luilekker in de zetel, wat klusjes, nog wat uitzieken (het is een hardnekkige verkoudheid!), nieuwe juweeltjes maken,...
Deze maakte ik nog :

Ik had al m'n kralen (het assortiment voor de workshops) nog klaarstaan en dus kon ik nog wat aan de slag,er zijn dus nog meer juweeltjes in de maak. Heb nog enkele kralen liggen waar ik zeker iets wil mee doen.



En nu,... glaasje wijn, knabbeltje, tv kijken (en af en toe eens op de laptop). Nog even genieten!
Morgen is de "me time" voorbij, en is het weer.... "werk time"!
Iedereen nog een fijne zondagavond!
Groetjes, 

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je hier een berichtje achterlaat! Alvast bedankt! ;-)