donderdag 11 november 2010

Over de herfst en niks doen...



Een vrije dag, en het is echt herfst... Geen zin gehad om veel te doen vandaag, daarom gezellig in de zetel met een leuke film op! We keken "Eat Pray Love" met Julia Roberts. Wel een goeie film, speelt zich voornameijk af in Bali. En vermits we hier 6 jaar geleden op huwelijksreis waren, wel leuk om te zien. De film is soms wel wat filosofisch, maar al bij al wel OK...
Verder niet veel gedaan vandaag, het weer leent zich daar ook niet echt toe...


Wat wil ik graag doen dit weekend? Ik wil graag naar de Stiel en Stijl in Heverlee, misschien al wat kerst kadootjes inslaan? Ik wil graag cupcakes maken. Ik wil uitslapen. Ik wil wat receptjes uitproberen (die ik al maanden geleden uit de libelle heb gescheurd). Ik wil lekker uit eten. Ik wil niet denken aan maandag (terug gaan werken). Ik wil samen genieten met mijn mannetje. Ik wil...
Ik wil wel veel.... soms moet een mens eens aan zichzelf denken zeker? ;-)


Oh ja, gisteren nog een leuk pakje in de bus gehad van Fleur Fatale!

En ook nog naar de kapper geweest!



Groetjes!

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je hier een berichtje achterlaat! Alvast bedankt! ;-)