zondag 7 november 2010

Full weekend!

Gisteren even de tijd gehad om een beetje te knutselen, maar het grootste deel van de dag eigenlijk verschillende boodschappen gedaan... Moet ook gebeuren! Naar de supermarkt, nieuwe tuinverlichting gaan kopen, meubelwinkel, nieuwe GSM gehaald,... en voor je het weet is de dag voorbij! Maar dan plof je 's avonds lekker in de zetel en de rust kan beginnen! Vandaag al niet veel beter, we blijven de hele dag wel thuis maar nu moeten er nog verschillende klusjes gedaan worden... 
Vorige week is onze oprit vernieuwd, dus moet nu alle rommel nog opgeruimd worden. Wassen en strijken staat ook nog op de lijst en beetje kuisen. Ik hou toch meer van weekends waar ik niks moet doen en een lekkere lazy sunday heb!
Deze maakte ik gisteren nog:



Ondertussen heb ik ook al 17 volgers, keileuk! Hopelijk komen er nog véle bij, dan doen we binnenkort ook een give-away?
Fijne zondag iedereen!
groetjes,

3 opmerkingen:

  1. ps zet deze link effe op mijn blog onder
    saturday shopping day !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig ,ik kom je volgen (als nummer 18)
    en we zitten in dezelfde PIF bij Linda.
    Groetjes uit Amsterdam van Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, nu heb je al 20 volgers.
    Geen wonder met zo'n mooi blog.
    Liefs, DEKA, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je hier een berichtje achterlaat! Alvast bedankt! ;-)