donderdag 4 november 2010

Workshop "Feestelijke cupcakes"

Gisteravond samen met mams een leuke workshop "Feestelijke cupcakes" maken gevolgd. Echt leuk om te doen! Ik denk dat ik er weer een verslaving bij heb! We volgden de cursus bij Mieke van Cupcakes en co , ze gaf met heel veel enthousiasme de cursus en we maakten 5 cupcakes per persoon. Enkele cakejes onder het thema van Kerstmis. Het leuke aan deze hobby is dat je je eigen resultaten kan opeten! ;-)
Ik ga er zeker nog verder op oefenen, het is frutselwerk, maar leuk werk!
Deze maakte ik gisteren:
bloemetjes

strikje en kerstboom

kerstboom en kerstmuts
Dit weekend wat spulletjes halen denk ik, en dan bakken, bakken, bakken... Njam, njam!!
Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Ik kreeg je blog als tip door en daar ben ik blij mee. Ga je direct volgen.
    En wat een prachtige cupcakes heb je gemaakt. Bijna zonde om ze op te eten :)
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er uit om eigenlijk niet op te eten,
    veeeeeeel te mooi !

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je hier een berichtje achterlaat! Alvast bedankt! ;-)