dinsdag 30 november 2010

Winterse knutselgezelligheid...

Ja hoor, bij ons heeft het nu ook gesneeuwd, OK het is niet veel, maar er ligt sneeuw! Als je niet buiten moet, vindt ik dit zaaalig om naar te kijken. Maar zodadelijk moet ik naar de tandarts, en hou toch m'n hart vast! (zowel voor de sneeuw-gladheid, als de tandarts!)

Deze namiddag heb ik nog wat geknutseld (heb nog zoveel projectjes liggen), ik heb geprobeerd een To Do lijstje te maken (verre van klaar!) en heb er een speciale pagina over gemaakt op m'n blog.
Ik heb eindelijk mijn 'labels' verder afgemaakt, dient om bij een bestellinkje te voegen, en kan er nog een leuk tekstje opschrijven...

Nog wat knoopjes gemaakt ; deze worden nog omgetoverd tot broches en magneetjes!

Ziezo, dat was het weer! Morgen nog een half dagje vrij en dan gaan we weer aan de knutsel!
Groetjes en voorzichtig op de weg!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke Labeltjes zijn dat geworden. En hier is het ook glad en erg koud.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je hier een berichtje achterlaat! Alvast bedankt! ;-)