maandag 8 november 2010

Mijn dagje...

Eindelijk...ik zit! Wat een drukke dag! Dit was mijn dagje :


9.00u de wekker loopt af, ik sta uitgeslapen op!
9.15u lekker koffietje en even wakker worden
9.45u ik schiet in actie! Boven beginnen kuisen, terwijl nog wat winterkleren boven halen en zomerkleren opbergen (snif snif).
11.00u even pauzeren en terwijl enkele telefoontjes plegen
11.15u stofzuigen en dweilen boven
11.45u avondeten maken (moussaka) en afwassen (ook mijn nieuwe mokken en schaaltjes, ik ben in een paarse periode blijkbaar)

12.30u hapje eten en de post even halen
13.00u keuken kuisen (het is nodig!)
14.00u even pauzeren en even op de laptop in de zetel, even rusten!
14.30u even skypen met mams
15.00u strijken, strijken en nog eens strijken
17.00u wat een berg strijk, maar ik heb gewonnen!
17.15u oven aanzetten en moussaka erin!
18.00u mannetje is thuis en we kunnen eten...
19.00u veranda kuisen en dweilen
20.30u RUST! even op de laptop en m'n blog bijwerken...


Als ik dit verloop nalees, schrik ik ervan wat ik allemaal gedaan heb pfff
Ik voel het wel in m'n rug! Maar ik geniet nu ook terwijl van een proper huis...
En volgende week...? Herhaalt dit zich helemaal van voor af aan...


Oh ja, ik heb al 22 volgers, JOEPI!
Ik doe een give away als ik 30 volgers heb!!


Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je hier een berichtje achterlaat! Alvast bedankt! ;-)