zondag 20 februari 2011

Productieve zondag!

Het weekend loopt weeral op z'n laatste benen, maar het was een leuk en vooral druk en productief! Zaterdag begonnen met een cursus bij de Banier : "Druk je stempel op fimo". Héél leuk om te doen! Foto's zal ik volgende week posten (volgende week nog 1 les). Verder zijn we nog even gaan shoppen en 's avonds bij vrienden gaan eten. Vandaag waren we ook al vroeg op post, want één van onze groothandelaars deed een koopzondag. Daar hebben we nog wat spulletjes gekocht voor de beurs binnen 2 weken! 
En deze namiddag ben ik nog wat aan de knutsel gegaan...
Ik heb nog bloemetjes gehaakt, combinaties gezocht voor ringen,... Productief dagje dus!


mams had vorige week nog een goeie vondst aan knoopjes gedaan!
Ziezo, dit was mijn weekendje...
Hopelijk is het volgende er snel weer, want heb nog massa's werk!


Fijne werkweek iedereen!
Groetjes, Saartje

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je hier een berichtje achterlaat! Alvast bedankt! ;-)