maandag 7 februari 2011

Over drukke tijden en jezelf voorbij lopen...

Eindelijk nog eens een kansje om te bloggen... De laatste dagen waren hectisch, druk, volgepropt, overladen,... We hadden veel te doen, en dat in combinatie met een fulltime job...soms is het téveel! Maar ach, er is beterschap in zicht ;-)
Zaterdag hebben we een hele voormiddag de garage proper gemaakt, afgewisseld met bezoekjes aan het containerpark, nademiddag wekelijkse inkopen, huisje kuisen en om 16u hadden we bezoek. Ik heb het mezelf makkelijk gemaakt ; heb niet gekookt voor het bezoek maar we hebben chinees gehaald. 
Zondag hadden we rond de middag afgesproken om met vrienden naar zee te gaan en dat heeft wel deugd gedaan, dat was meer ontspanning. Lekker gewandeld, gegeten, gebabbeld,... Vanmorgen ietsje later opgestaan, want moest vandaag op bijscholing, van 9.30u tot 16.30u... Het was een vermoeiende dag!
Ik heb ondanks de drukte van de laatste dagen, nog eens in m'n voorraadje gerommeld en ik ga straks aan de slag met deze mooierds :


Wat vinden jullie trouwens van m'n nieuwe doosje? Ik voel me dan precies terug 5 jaar...


En waar ik de laatste dagen vrolijk van ben? De temperatuur in onze veranda (mijn werkplek) komt boven het vriespunt... haha


Laat dat zonnetje maar komen!
Fijne werkweek iedereen! (en ik probeer weer snel te bloggen!)


Groetjes, Saartje

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk he de lente is in aantocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk doosje! waar heb je dat gehaald?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Etoileblog : dat doosje komt van "Achter de Maan" in Antwerpen (heeft ook filiaal in Gent dacht ik)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bedankt voor de info!
    ik ben kapster én dol op retro, dus het staat heel hoog op mijn verlanglijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je hier een berichtje achterlaat! Alvast bedankt! ;-)