dinsdag 22 februari 2011

Opbergtips...

Onlangs heb ik eens een "grote kuis" gedaan op mijn werkplekje! Het was echt nodig! Je krijgt zoveel bij elkaar op den duur. Nu had ik al alle soorten opbergdoosjes, bakjes, schuifjes, potjes,... Zoals potjes die ik afwas als we naar de chinees zijn gaan afhalen, potjes van slaatjes, lege dozen 'vivabox' en 'goed gevoel' dozen,...
Maar wat ik onlangs kocht, is ook héél handig!
Het zijn schuifjes die je steeds nog kan uitbreiden, ik kocht er 2, en als ik wil kan ik er nog opstapelen. Het heeft een systeem waardoor je ze op elkaar zet en ze blijven vaststaan. Ik kocht ze in de Hema, en de 'duurste' was €10 denk ik...


Op de foto zit er nog niet veel in, maar je moest ze nu zien... ik denk dat ik binnenkort nog eens een uitstapje naar de Hema plan...!
Groetjes, Saartje

2 opmerkingen:

  1. Hé wat leuk ! En doorzichtig ook : dan zie je goed wat er waar zit. Hier in België nog niet gezien in de Hema. Ik hou het in 't oog, want ik heb ook stapels lege doosjes van bij de slager en oude metalen doosjes van op de rommelmarkt, en zelfs oude houten sigarenkistjes.... Een echt rommeltje, en ik kan ook niets weggooien.... Mijn werkplek zou er veel netter uitzien als ik eens investeer in overzichtelijke en stapelbare opbergruimte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het is heerlijk als alles netjes bij elkaar opgeborgen zit hé! Ik moet dit ook eens nodig doen, opruimen in mijn atelier is voor mij ook opruimen in mijn hoofd. Zo kunnen we de lente tegemoetgaan.
    Groetjes van Trudis

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je hier een berichtje achterlaat! Alvast bedankt! ;-)