dinsdag 25 januari 2011

Veggie dag

Onlangs zag ik een goed receptje op tv en dus vandaag een veggie dag ingelast... 
Het is een groententaartje geworden met gegrilde groenten en mozarella. Daar een rucola slaatje bij, het was superlekker!
Morgen namiddag een half dagje vrij, het is welkom!
Ik moet zeggen dat ik me de laatste tijd niet zo goed in m'n vel voel. Ik wijt het aan het wintergevoel... Futloos, moe, slapjes,... Ik ben maar begonnen met extra vitamientjes in te nemen. Heb dringend nood aan een streepje zon denk ik!
Ach, het betert wel zeker...
Iemand tips voor een winterdip?


Groetjes,
Saartje

1 opmerking:

  1. Ja ... eens langskomen bij mij voor een 'lastminute met streepje zon ' ;;;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je hier een berichtje achterlaat! Alvast bedankt! ;-)