zondag 9 januari 2011

Update weekend, maaksels en winnaar give away!

Heb veel te vertellen : alles in 1 post! Allereerst kunnen jullie nog de laatste update lezen van mijn weekplanning (klik hier), kort weliswaar, maar dan is het lijstje compleet! Veel speciaals is er niet gebeurd dit weekend. Een typisch weekend met heen en weer geloop op zaterdag en relax-time op zondag... 
Toch nog een beetje creatief geweest de afgelopen dagen, de komende tijd gaat het weer wat stiller worden op m'n blog hier. De 'welverdiende' vakantie is namelijk weeral...gedaan! Wat gaat dat toch vlug!


Ik heb ook nog de winnaar van mijn give away geloot, ouderwetse manier : briefje trekken...


En de winnaar is......




ILSE (anoniempje) : stuur me even je email adres!


Ziezo, dat was het weer...
Hopelijk genieten jullie nog van een fijne zondagavond!
Iedereen een leuke werkweek geweest en tot blogs!


Groetjes, Saartje 

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je hier een berichtje achterlaat! Alvast bedankt! ;-)