donderdag 13 januari 2011

Go with the... Flow!

Onlangs kocht ik de laatste Flow, en er zat een leuke kalender in. Je moest alle kaartjes scheuren en zo bijeen voegen. Elke dag staat er een spreuk op, rond mindfull leven, jezelf verwennen, levenswijskeden, enz...!
Ik kijk ernaar uit om 's morgens het kaartje van die dag om te draaien...! En zo ben ik er al enkele goeie tegengekomen!

Op 5 januari :
Januari is 'burn-out maand' weten psychologen. Dus : maak het jezelf zo makkelijk mogelijk, ga veel naar buiten. Ga af en toe voor een felle lanp zitten. En wacht met al te strenge voornemens tot februari.
(Dat dieet dan toch maar uitstellen tot februari?... denk ik dan....)


Op 10 januari :
Plan je vrije tijd. Zet met grote letters NIKS in je agenda als je niks wil doen.
(Zou een mens eens meer moeten doen...)


Op 6 januari :
Maak liever één ding af dan heleboel een beetje. Het is nog wel lastig de rust te houden bij de stapel dingen waar dan even niets aan gedaan wordt, maar het gevoel bij iets afkrijgen maakt veel goed.
(Nog meer voldoening geeft het als je het doorstreept op je 'to do' lijstje!)


Ik kijk al uit naar morgenvroeg!
Groetjes, 
Saartje

5 opmerkingen:

  1. Saartje, die laatste Flow ligt hier nog ongelezen... ik zou dus dringend eens wat lees-tijd moeten maken!! De kalender lijkt me inderdaad superleuk, vol mooie raad!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is die kalender leuk he!
    Ik heb hem op de wc hangen en spiek af en toe naar een maandje verderop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, niet zo mijn blad die Flow! Ik heb het wel eens gekocht,maar deed er uiteindelijk niks mee.

    Geen problemen met Januari hier! Ik had er voor die tijd al last van, misschien loop ik gewoon voor??? Hihi....kan ook he!!

    Helaas nodigt het weer hier bij ons niet echt uit om naar buiten te gaan! Al die regen!

    Maar we gaan stug door, lekker binnen knutselen!!
    Dat geeft ook een goed gevoel,toch?

    Geniet maar lekker van je weekend!

    Groetjes van Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha! Daar kan ik wel wat mee, met deze tips :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je hier een berichtje achterlaat! Alvast bedankt! ;-)