zondag 5 december 2010

Weekend update

De sneeuw is hier zo goed als gesmolten, en de vrieskou valt precies ook goed mee...
Mijn weekend begon gezellig op vrijdagavond, lekker eten met mannetje, glaasje wijn... Gisteren met mams onze jaarlijkse kerstkaarten gemaakt, gezellig, wat babbelen terwijl...

Gisteren waren we ook uitgenodigd bij vrienden om te gaan eten. Zij wonen in Leuven, en we hebben er ineens een shopdagje van gemaakt! Gisteren was het nog wel ijzig koud, maar best gezellig, de kerstsfeer kwam al wat naar boven...
Nog enkele spulletjes gekocht :
toilettasje, sloffen met pitjes, chiyogami papier, broche, zakje en cameés
's Avonds gezellig bij de vrienden, leuke avond!
Vandaag lassen we "een lazy sunday" in. Ik wilde wel graag naar de Vitrine in Brugge en de Oxfam geschenkenbeurs hier in het dorp, maar hebben het plan maar afgelast. We blijven lekker thuis.
In de plaats heb ik toch nog een (kort) lijstje afgewerkt :
-memobord opgehangen
-3 machientjes gewassen
-mannetje geholpen met draden leggen in de garage
-pakketje klaargemaakt voor Carolien (winnaar give away)
-naamkaartjes afgedrukt
-mezelf 5 minuutjes geleden een koffietje gemaakt
en nu... feet up en relax!


Straks maak ik samen met mannetje lekkere verse pizza's, dus 'koken' moet ik niet echt...
En morgen? Ga ik een half uurtje vroeger opstaan om de file te trotseren met dit weer!
Iedereen een fijne zondagavond gewenst en een leuke werkweek!
Groetjes,

4 opmerkingen:

  1. Wat kan zo een weekend heerlijk zijn! Je koopjes zien er aaibaar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zalig weekend, maar o zo snel voorbij hé!
    Ik moet ook eens aan mijn kerstkaarten beginnen denken, want tzal er rap zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he saartje, danke je wel voor je bezoekje op mijn blog en welkom als volger en weet je wat: ik ga jou gewoon ook volgen, dan achtervolgen we elkaar!!
    lieve groet en tot....riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die rode sloefjes heb ik ook, zalig in de winter !

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je hier een berichtje achterlaat! Alvast bedankt! ;-)