maandag 13 december 2010

Terug van weggeweest!

Dit weekend hebben we even de batterijtjes opgeladen, we zijn een weekendje naar de Hoge Venen geweest (Robertville, omgeving Malmedy). Het was een gastronomisch weekend, dus we hebben superlekker gegeten! Er lag ook heel veel sneeuw, wel leuk zo'n mooie landschappen. Zondagavond 19u waren we terug thuis en konden we nog wat uitrusten. Ik heb er op een kerstmarktje een mooie haarband gekocht, handgemaakt ;-)

En toen ik vanavond thuiskwam, zat er een leuk pakje in de bus! Ik heb onlangs een handtas besteld bij KUDZU, een ecologische webshop!

Ondertussen ben ik nog druk bezig met nieuwe juwelen te maken! Binnenkort doe ik hier een kerst give away, doe ik een actie op mijn FB pagina (Saartje Kraal), dus hou het in de gaten!
Groetjes,

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je hier een berichtje achterlaat! Alvast bedankt! ;-)