donderdag 2 december 2010

Over bloemetjes en lekkere winterkost!

Ik ben in een bloemetjes-bui. Juwelen, ringen, broches,...alles wat ik maak de laatste tijd omvat bloemen! Nu nog een leuke naam zoeken voor mijn 'nieuwe collectie', iemand suggesties?


Ik heb daarnet nog 2 broches afgemaakt, en een bloemetjesring (ik kocht onlangs een ring bij fleurfatale, ik vind die zooo mooi dat ik er zelf eentje gemaakt heb). Ook heb ik nog roosjes in fimo gemaakt, en een hangertje!

Ik was ook in een kook-bui vandaag, nu het zo koud is, lekkere stevige kost. Mannetje vond het ook héél lekker, en ik dus blij! Net naar het nieuws gekeken, het winterweer is echt enorm!
Op het menu : bladerdeeghapjes en zalmlasagne! Mmmmmm...!

Straks nog een lekker tasje koffie en de verwarming lekker hoog! Fijne, warme avond gewenst allemaal...
Groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Ha gezellig, daar ben je weer.
    Leuk, die bloemen en lekker dat recept.
    Een naam met bloemen?
    Ik zal er over nadenken.
    Bedankt voor je leuke berichtje.
    Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ketting is super!!

    Je bent ook al bloemetjes aan het haken?
    Ik ben ook begonnen met een voorzichtige eerste poging!Je blijkt het niet te verleren, merk ik!

    Fijn weekend,groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Saartje,
    Wat een leuke ketting zeg, ik vind het hangertje super.
    "Zeg het met bloemen"
    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je hier een berichtje achterlaat! Alvast bedankt! ;-)