woensdag 27 oktober 2010

Namiddagje knutselen...

Deze week weer wat leuke knutselpakketjes gekregen in de brievenbus, en dus hoog tijd om aan de slag te gaan! Gezellig aan het knutselen geslagen met een leuk muziekje op de achtergrond, koffietje erbij (mét koekje!), en vooral ontspannen! Daar kan ik zo van genieten, lekker frutselen en terwijl aan niks anders denken.


Ik wilde vooral met de Diamond Glaze aan de slag, en mooie hangertjes maken. Na een namiddagje knutselen toch wel wat mooie resultaten! Maar ook een 'ravage'...




Hieronder wat resultaten van een namiddagje knutselen!




En ik kan jullie in primeur vertellen dat ik volop bezig ben aan een nieuwe collectie ....oorbelletjes!
Benieuwd? Nog even geduld! ;-)


Groetjes,

4 opmerkingen:

  1. Ik kom even snuffelen hoor, let maar niet op mij ;-)
    Wat maak je leuke sieraden zeg! Ik ben verliefd op die ketting met het blauwe hangertje!
    Heb je een webshop?

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind ook superleuk, eerst een pakje in de bus en dan beginnen creëeren met wat erin zit! zalig !
    Hele leuke dingen heb je gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo herkenbaar jouw drive.
    Ik ga je volgen.
    Groetjes, DEKAKADO, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor de lieve reacties!
    @Dutch Apple ; ik heb nog geen webshop met m'n afgewerkte juweeltjes, komt misschien nog...

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je hier een berichtje achterlaat! Alvast bedankt! ;-)