woensdag 27 oktober 2010

Glasfusen deel 2

Ik vertelde jullie onlangs dat ik een cursus "glasfusen" volgde. Gisteren was deel 2 van de cursus. We waren al wat meer bedreven in het ontwerpen nu en de werkwijze, dat we direct aan de slag konden. We mochten weer 3 stuks maken, ik heb deze keer gekozen voor een broche, een ring én een paar oorbelletjes! En... als zeg ik het zelf,ze zijn mooi geworden (enkel de broche is vrij donker en heeft een luchtbel erin...)

Ben er best tevreden over... Ik wilde ook eerst al het materiaal hiervoor aanschaffen (toch een kleine €100), maar besliste het toch maar niet te doen. Ik heb nog zoveel projectjes liggen die eerst afgewerkt moeten worden!


Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je hier een berichtje achterlaat! Alvast bedankt! ;-)