vrijdag 22 oktober 2010

3 dingen...

Dit zag ik op een andere blog, en vond ik héél leuk om te lezen en vervolgens zélf te doen!


3 dingen in je tas...


-agenda met 1001 briefjes ertussen
-portemonee met 1001 klantenkaarten dan
-sleutels (met nekchain)




3 dingen in je bureauschuif...


-adreskaartjes
-alle kleurtjes pennen
-plakbandje




3 favorieten dingen in je slaapkamer...


-een nieuwe TV, die ik zo graag dringend wilde, en er nu zelden naar kijk..
-zacht bedje met lekkere warme sprei
-nieuwe gordijnen die de (recent gerenoveerde) kamer helemaal AF maakt




3 dingen die je altijd al hebt willen doen maar nog niet hebt gedaan...


-véél tijd hebben om alle ideeën die ik heb te verwezenlijken
-cursus "cupcakes" maken volgen
-meespelen met de lotto :-)


3 dingen die je op dit moment erg leuk vind...


-leuke blogs afschuimen
-hangertjes maken met leuke prints
-met de laptop op schoot in de zetel hangen :-)


3 dingen die je echt "haat"....


-ik haat mensen die alles beter weten
-ik haat het als ik ergens te laat kom, terwijl ik een uur vroeger vertrokken ben!
-ik haat het als het begint te regenen 5 minuten nadat ik m'n ramen gekuist heb!




3 dingen die je niet van mij weet...


-ik lust géén erwtjes en bonen, bweikes
-ik strijk niet graag broeken, wel graag hemden
-ik hou van vrolijke deuntjes, kleurtjes en geurtjes




Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je hier een berichtje achterlaat! Alvast bedankt! ;-)