dinsdag 3 april 2012

Lang leve de drukte....

Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog eens blogde.... Ik ben dan ook weer met 1001 dingen tegelijk bezig. Nieuwe juwelen maken voor The Box (voorraad aangevuld), nieuwe lading maken voor een nieuw verkooppunt (meer info volgt nog!), de doordeweekse bestellingen, aankomende marktjes,...
Maar we klagen niet, enkel met de dochter erbij is het soms hectisch.


Vorige zondag ging ik mijn niet-verkochte juweeltjes terughalen bij Dolliedot in Heist op den Berg. Ik moet zeggen dat er niet veel juweeltjes over waren... Dus dat is goed verkocht!
Ik moest natuurlijk een deel van de winst direcht opdoen... hahahaha  Heb mezelf een knalrood tasje van BAKKER gekocht, vind ze S-U-P-E-R! En ook nog 2 broche speldjes!


Groetje van Saartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je hier een berichtje achterlaat! Alvast bedankt! ;-)