zaterdag 21 januari 2012

Handgemaakte Hebbedingen

Op zaterdag 5 mei 2012 slaan Saartje Kraal en Atelier Steengoed de handen in elkaar en organiseren een 'mega homesale' onder de naam 'Handgemaakte Hebbedingen', de verkoop zal doorgaan van 10u tot 18u in het winkeltje van Atelier Steengoed in hartje Lier. 
Er zal een ruim aanbod te vinden zijn van handbeschilderd servies, mozaiek, kindermeubeltjes, juwelen,...

Er moet nog een boel gebeuren, maar het belangrijkste staat vast! Dus noteer 5 mei alvast in je agenda. Verdere ontwikkelingen kan je volgen op de websites van Saartje Kraal en Atelier Steengoed!

We hebben al een uitgebreid aanbod, maar zoeken nog 2 a 3 deelnemers. We denken aan (handgemaakte!) kinderkleertjes, tassen,... Verras ons!
Wil je meer info? Mail ons even op info@saartjeskralen.be

Groetje van Saartje

2 opmerkingen:

  1. Super, altijd al fan geweest van dat winkeltje. Jammer dat ik geen ondernemingsnummer heb, dan kan ik vast niet meedoen, want tegen die tijd krijg vast weer een mooie hoop spulletjes bijeen. Als ik die dag thuis ben kom ik wel eens langs.
    Grtz Tinke ('t Roos Ateljeek)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad drukdrukdruk de voorbereidingen voor een verkoop, maar ook zoooooooooleuk!:)))))

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je hier een berichtje achterlaat! Alvast bedankt! ;-)