zaterdag 3 december 2011

Druk in de weer!

Volgende week is het weer zover, dan gaat de homesale bij Saartje Kraal door. (Als je trouwens graag wil komen, en al wat kerstcadeautjes wil kopen, stuur me een mailtje op sandravk39@hotmail.com en ik stuur je het exacte adres door!)
Ondertussen ben ik druk in de weer met alles voor te bereiden (en met een baby van 2 maanden is huis, duurt dat precies langer dan anders... ;-) Mijn werkplaats ligt een beetje overhoop, maar het valt mee...

Dit zijn trouwens nog oorbelletjes die ik al maakte...



Ziezo, ik ga nog wat verder knutselen...!
Groetje van Saartje

3 opmerkingen:

  1. Veel succes met de voorbereidingen van je homesale, ik weet zeker dat iedereen weer dolenthousiast zal zijn en veel knuffels voor je baby!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes met je homesale.
    Leuke oorbellen heb je weer gemaakt
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o, die rode roosjes zijn mooi! En je gebruikt de perfecte systeempjes voor oorbellen! Die vallen tenminste niet uit mijn oren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je hier een berichtje achterlaat! Alvast bedankt! ;-)