donderdag 7 april 2011

Facts and figures

Even wat getalletjes op een rij over mijn "bloggend leven" :
- gestart in juli 2010
- momenteel al 92 volgers op mijn blog
- meer dan 11 400 pageviews al
- bijna 100 blogposts
- op mijn facebook account "Saartje Kraal" al 89 volgers


Ik had nooit gedacht dat "zo een blogje" zoveel impact zou hebben... We hebben dan al wel bijna 7 jaar een webwinkel in kralen&onderdelen, en krijgen hier veel reactie op. Maar reacties van mensen die je niet "kent" die lovende woorden over je creaties hebben, is gewoonweg leuk! Ik probeer ook elke dag mijn favoriete blogs te lezen én te reageren, soms zijn het minder leuke nieuwtjes, maar die horen er ook bij...


Wat ik eigenlijk met deze (licht filosofische) post wil zeggen is... it's party time!
Binnenkort doe ik een give away, dus hou m'n blogje in de gaten!


Groetjes, Saartje



2 opmerkingen:

  1. Het leuke aan bloggen is dat je als blogger blij bent met alle fijne reacties, en zelf als volger de meest waanzinnige (soms), inspirerende (vaak) en menselijke verhalen tegenkomt. je krijgt een gevoel van verbondenheid met mensen die dezelfde interesses hebben. Het is heel fijn om jou volger te zijn, nog veel succes met de blog hoor ! Groetjes, Rozemie (en je give away ga ik zekers in de gaten houden....)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je hier een berichtje achterlaat! Alvast bedankt! ;-)